Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 22 augustus 2013

SHE,S A POP IDOL

Hallo freubelaars,
Deze kaart heb ik voor de nieuw release van Augustus gemaakt.
Dit is ze onze pop idol jullie haar HIER vinden.
Het stempeltje is van Marika Collings. En ik ben dol op Marika,s Stempels.
Het patroon van de bloemenkaart is van de Cards etc Shop

Dit is mijn inspiratie kaartje.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


7 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart en de vorm is super mooi bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, prachtig bewerkt,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een heel mooi model erg mooi gemaakt ik ga gauw even een kijkje nemen bij de shop bedankt voor de tip groetjes
    Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi

    Wauw wat een super leuke kaart.
    prachtig model ook en het stempeltje is zeker erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Ilonka, ik vind hem prachtig, zo leuk dit model ook, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer