Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 14 augustus 2013

OVER THE MOON COW

Hallo freubelaars,
 
Dit is mijn wekelijkse kaart voor Whimsy.
Toen we de nieuwe release stempel van Whimsy binnen kregen was ik gelijk weg van deze Over the moon Cow stempel. Ik moest hier wel mee aan de slag gaan. En is het niet een leukerdje. 
Je kunt hem vinden in de Shop
Dit is mijn inspiratie kaartje...
 
 
 
Leuk dat jullie langsmkwamen om te kijken tot de volgende keer.
 
 

11 opmerkingen:

  1. ahhhh wat een schatje zeg, superleuk, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een hele leuke stempel. en wat een leuk kaartje heb je er mee gemaakt.
    groetjes Jokie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaahah vliegende koeien...!!! Dit is zo leukkkk!!! gaaf gemaakt!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk stempel en wat een beeldschone kaart heb je ervan gemaakt,
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een loeier ik bedoel leukerd...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het ook een hele leuke stempel de kleuren zijn perfect bij elkaar veel liefs NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een geinige stempel zegt en wat een mooi geheel weer.
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Ilonka, ik vind hem super. Zo gaaf deze stempel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihih..ik vind het een grappig kaartje geworden met die koe.... :-)

    liefs, Jeanine
    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooh wat een enig kaartje!!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die ontzettend leuk !!!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer