Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 26 augustus 2013

NIEUWSFLITS !!

Hallo Freubelaars,

 Ik kreeg vanmorgen zo leuk nieuws. 
Ik mag in het Design team komen van Creaine Scrap en Borduurblog.



En hoe leuk is dat, nou ik heb daar reuze zin in. En vind het een hele uitdaging.
Want ik kan me uit gaan leven met leuke borduur en scrap kaartjes.
Ook is het leuk om met:
 Karin, Miranda, Sigrid, Geesje, Cindy en Corrie samen te werken.
Meiden ik heb er zo zin en en mijn eerste opdracht is binnen.
Jullie moeten nog wel ff geduld hebben tot 15 September..
Dan kunnen julie mijn eerste creatie HIER zien.

Doen jullie dan gezellig mee !! 

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.





11 opmerkingen:

  1. Ja ik vind het ook super leuk dat je in mijn team komt ;) veel plezier bij ons.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ilonka, ik vind het erg leuk voor je
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het super leuk dat wij gevraagd zijn Ilonka, kunnen we van elkaars kaarten en creaties genieten, ik hoop op een leuk contact, dank je wel voor je lieve welkoms woorden .
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom het team Ilonka! Ik hoop dat je een gezellige tijd zult hebben, maar dat zal vast wel lukken! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh wat gaaf voor je meis, hartelijk gefeliciteerd en heel veel plezier met je nieuwe job, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom in het team. Ben benieuwd naar je mooie creaties.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Ilonka, ontzettend leuk Voor je! Succes. Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Ilonka , ik hoop dat
    je het beter aan pakt dan mezelf haha :)
    Maar ik heb vast werk , is ook leuk

    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat superleuk voor je Ilonka, gefeliciteerd meis, ben benieuwd wat voor moois je ons allemaal gaat laten zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ilonka,
    wat leuk voor je!! Gefeliciteerd alweer!
    We zien uit naar je creaties.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Ilonka. Gefeliciteerd
    Kijk maar uit straks heb je het nog drukker dan met de club...hahaha

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer