Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 9 augustus 2013

MR SPRING LAMB

Hallo freubelaars,

Dit is mijn wekelijkse kaart voor Whimsy.
Mr spring Lamb is te vinden in de Shop met de Aug. Digital Release stempels.
 Is het niet een cutie ?? 

Dit is mijn inspiratie kaartje...



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer..


9 opmerkingen:

  1. Ahhhh wat een schatje en heel leuk papier heb je gebruikt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke maar ook een beeldige kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ilonka,
    het is inderdaad een erg leuk kaartje. Schattig en grappig , dat lammetje...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk en schattig kaartje Ilonka, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief en schattig kaartje zeg!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super schattig kaartje Ilonka heel grappig het schaapje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig kaartje Ilonka!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer