Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 7 augustus 2013

MR BIRTHDAY DUCKY

 Hallo  allemaal,
Vandaag is er een nieuwe challenge bij Whimsy. Een challenge die wat anders is dan anders. Het is een CAS CHALLENGE de opdracht is maak een kaart  simpel en clean . (onderaan dit bericht staan de regels). Ik heb het leuke digi stempeltje gebruikt van MR. Birthday Ducky Je kan hem HIER in de shop vinden.


Wil je ook meedoen aan de challenge? De regels waaraan je wel even moet denken zijn:
- Niet meer dan 3 inzendingen per challenge
- Je hoeft geen Whimsy stempel te gebruiken maar het zou natuurlijk wel leuk zijn....
- Er is geen maximum aan challenges waaraan je met dezelfde kaart als de inzending mag meedoen
- Noem ons challenge blog en gebruik een linkje naar ons blog in je blogbericht bij je inzending

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


10 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje met onze DUCKIE!!! lieffff...

    Gr Antoientte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi inspiratiekaartje Ilonka...leuk gedaan zo clean en simpel
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, that duck is just too cute! Lovely card, Ilonka! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldige kaart met een erg leuk plaatje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dearest Ilonka, may I please share this one on my Pinterest board "Miss Rach digis, whimsy stamps"? by miss rach ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Rachel, Yes please take my card for your pinterest. It is an honor.
    Lots of fun with it, and enjoyyour day !!

    Hugs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superschattig kaartje Ilonka, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is beautiful, Ilonka. I love the green background it brings the cute yellow duck perfectly to the front.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer