Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 20 augustus 2013

MIJN EERSTE BESTIES

Hallo Freubelaars,

Hier is mijn eerste Besties En wat zijn ze leuk om te kleuren.
Ik heb hier ook mn nieuwe promarkers uitgeprobeerd en pfffff dat is niet zo makkelijk.
Maar hier is na flink oefenen het eind resultaat.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Leuk dat jullie langskwamen om te kijken tot de volgende keer.



9 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je kaartje prima gelukt is Ilonka, maar we zijn nu eenmaal kritisch op ons zelf! En wat zijn ze leuk hé de besties.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een geweldig leuk kaartje geworden.En ik vindt je Bestie ook super gedaan,TOP!

    Lfs *Anja*xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had hem al op FB gezien maar ook nog even hier reageren, ik vind hem prachtig gelukt Ilonka, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik had hem ook al gezien op fb maar vindt hem prachtig en bevallen de promarkers je een beetje,ik gebruik ze graag en voor de eerste keer heb je er ook super mee gekleurd hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig gemaakt maar ook prachtig ingekleurd
      groetjes Janie

      Verwijderen
  5. Heel mooi zeg! Prachtig ingekleurd en de kleuren zijn supermooi bij elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu je inkleuren is prachtig!!! Wat een lief kaartje:) Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer