Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 19 augustus 2013

MIDWAY REMINDER CHEERFUL SCKETCHES SKETCH # 2

GOEDEMORGEN medefreubelaars, ja ja hier zijn we met een REMINDER ( Herinnering)



Hier zijn we weer met alweer de 2de Sketch ......wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt. Ook is het de bedoeling dat je tenminste 1 DIE gebruikt.....dat is alles, simpel toch....dus kom maar op hoor ladies, lekker meedoen zou ik zeggen en we zijn uiteraard heel erg nieuwsgierig wat voor moois jullie gaan maken...

SKETCH # 2


DOEN JULLIE ALLEMAAL MEE !!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer