Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 30 augustus 2013

CREAINE CHALLENGE BLOG

Hallo Medefreubelaars,

Vandaag staat de nieuwe challenge online bij  Creaine challenge blog.
Deze maand is er als opdracht maak een borduurkaart met een patroontje van:
Ans Paper Art.  En als thema dieren,


Cadeautje wordt deze maand beschikbaar gesteld door: 



Jullie moeten nog even geduld hebben mijn kaartje kunnen jullie bewonderen in de reminder en gaat de 15e online.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer..

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer