Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 24 augustus 2013

Challenge #78 is Pink & Brown and Ribbon.

Hallo Freubelaars,

Ik dacht bij mezelf laat ik eens gek doen en meedoen met deze leuke Challenge Pink & Brown and Ribbon.

Ik ben gisteren gelijk aan de slag gegaan en dit is het resultaat.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


16 opmerkingen:

  1. Wat een gave Challenger l is dit groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend Ilonka, wat een beauty heb je ervan gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart en wat een leuk design! Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaartje Ilonka leuke sketch en de kleurtjes zijn ook prachtig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in die bruintinten liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart hoor Ilonka! Leuk gemaakt!

    Liefs, Jeanine
    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is echt leuk joh !! prachtige mal, leuk plaatje en erg mooi afgewerkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaart!! Leuke details hoor. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love all the gingham! Lovely card!! Thank you for joining us at Really Reasonable Ribbon!
    Hugs
    Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a lovely card, Ilanka!! Such a great sentiment paired with the intricate hearts. Love how you used the gingham ribbon!! Thanks for joining our Pink and Brown with Ribbon Challenge at Really Reasonable Ribbon!! ~ Blessings, Tracey

    Garden of Grace

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er leuk uit met al die bruine/gele tinten!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the colours on this card Ilonka! I also think the sentiment is lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely little card! Perfect for the Really Reasonable Challenge too! Thanks for joining us!
    Hugs
    Tammy Louise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer