Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 16 augustus 2013

CELEBRATE YOUR DAY

Hallo medefreubelaars,

Gisteravond heb ik heerlijk stil op mijn hobbykamer 
dit kaartje voor Creamiep gemaakt  met het schattige stempeltje van Sweet Pie Conie Fong,s Daisy.
 Ik heb haar ingekleurd met mn Copics welke ik nog nieuw had liggen .

Dit is het resultaat. 


Leuk dat jullie langskwamen om te kijken tot de volgende keer.


12 opmerkingen:

  1. ik vind hem super mooi gemaakt,
    schattig kaartje
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Ilonka, heel erg lief ook!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi ILonka. Wat een leuke kaart. Erg mooi gemaakt. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve creatie is dit weer en zo een leuke stempel die je hebt gebruikt! En van die vrolijke kleurtjes, ik vind hem helemaal super!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Ilonka, de bloemen zijn prachtig die je hebt gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Ilonka...met een super lief en heel mooi ingekleurd plaatje erop....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooohhh sweet Ilonka. Prachtige bloementoef zeg! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superschattig mooi kaartje Ilonka, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superlief kaartje Ilonka! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer