Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 11 augustus 2013

BECOMING MORE BEAUTIFUL EVERY DAY

Hallo medefreubelaars,

Het is weer tijd voor en DT werk voor de Scrapcorner
Dit keer heb ik me weer uitgeleefd met een Layout..
Ach wat gaat de tijd toch snel hier is Linda nog zo klein en hier pas drie jaar.

Ik heb het prachtige papier gebruikt van  Echo park Beautiful Life
Ik heb een Die gebruikt van Memorybox.

En dit is het resultaat.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

  1. Prachtig layout Ilonka...TOP gedaan!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige layout Ilonka, ziet er super uit. En eh ben ik nou in de boontjes maar volgens mij heb je een nieuwe layout, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer