Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 31 augustus 2013

BABYSHOWER KAARTJE

Hallo freubelaars,

Ik ga voor mijn dochter Linda een babyshower organiseren.
En kwam dit kaartje tegen op internet. Met mijn Silhoutte ben ik aan de slag gegaan. 
Ik ben er superblij mee. Ik bedankt Berthine van Creabest voor haar hulp bij dit kaartje...
 

Deze kaartjes staan klaar om gepost te worden. Wat zal Linda verrast worden
want ze heeft geen idee dat ik dit allemaal doe. 

Ben benieuwd wat ze er van vind. 

Hier laat is het jullie vast zien. Vond het een uitdaging om te maken..






 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.






5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes en een hele mooie verassing
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouwwwwww, die zien er even heel SUPER mooi uit. prachtig gemaakt
    Linda zal er echt heel blij mee zijn.
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes. Linda zal blij verrast zijn.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn prachtige kaartjes...heel erg leuk!!!1

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer