Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 11 juli 2013

WELCOME LITTLE ONE

Goedemorgen medefreubelaars,


Hoera, Joehoee !! Ik mag het jullie allemaal vertellen. Ik wordt weer oma.
Hoe is dat ?? Nou ik zit hier op een roze wolk. En kan het niet geloven.
Linda kon eigenlijk geen kinderen meer krijgen maar de wonderen zijn de wereld  dus niet uit.
We zijn er zo dankbaar baar voor dat Noah een broertje of zusje krijgt.
Dit zwangerschap kaartje heb ik voor Linda gemaakt. Het lieve stempeltje is van Crafty Sentiments Design "Welcome- Little one"
Het papier is van Pretty Papers Bloc "Hello Sweet Baby"
Alles in te koop bij CreaMiep .





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

12 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje en wat leuk dat je weer oma wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt wat je noemt een wonder, Ilonka! Wat ontzettend fijn! Als het zo graag gewenst is...
    Je kaart is prachtig...hoop je stiekem op een kleindochter? Het is zo roze.....;-)

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart weer en leuk dat je weer oma word.
    Gefeliciteerd.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Ilonka, wat fijn voor je dochter (en voor jou natuurlijk)...mooi kaartje heb je voor Linda gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dat je weer oma wordt, je hebt daar ook een prachtige kaart voor gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer en leuk voor je dat je weer oma word!
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een superbericht Ilonka, zo geweldig voor je dat je weer oma wordt. Gefeliciteerd. Je kaart is schitterend, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is nog een leuk nieuwsje en zeker voor je dochter maar ook voor jullie een super leuke tijd voor de boeg....geniet er maar volop van Ilonka...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd wat leuk nieuws...je hebt een leuk kaartje gemaakt voor de gelegenheid.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een beauty heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, hij is zoooo gaaf!
    En wat keileuk dat je oma wordt x
    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd !!!!!
    En wat een mooie kaart heb je voor de aanstaande papa en mama gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je heb een prachtige kaart gemaakt Oma Ilonka.
    Echt schitterend.
    Geniet er van,er is volgens Mij niets mooier dan Opa/Oma worden.
    Ook voor de gelukkige Ouders heel veel geluk met dit mooie nieuws.
    Dat als het zover is,dat ze dan een prachtig mooi kindje in hun armen mogen sluiten.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer