Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 5 juli 2013

WAT EEN GEWELDIG NIEUWS !!




Whow wat een geweldig nieuws heb ik gekegen van Sherri Baldy. De digital artist van BESTIE !! Ze gaat ons nieuwe CHALLENGE BLOG SPONSEREN !! Hoe gaaf is dat. Whow geweldig. Sherri Baldy geeft maar liefst 5 digi,s weg aan de winares van een van onze Challenges. Dus dames kom gerust langs en wordt volger van het blog.. kijk HIER http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/
 

Thank you so much Sherri. XX




1 opmerking:

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer