Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 24 juli 2013

VLINDER CHALLENGE

Bij Noor Design is er een leuke Vlinder Challenge. Ik heb deze Besties digi aangevraagd.
En ja hoor het is mijn eerste Besties. En ook ik ben voor de bijl. Whhahahahaha wat zijn ze leuk lol:)
De vlinders zijn van Memory box.





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


15 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje !!! Ik kan begrijpen dat je voor de bijl bent.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem super, maar dat had ik vanmorgen ook gezegd.
    super mooie kaart hoor
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card, love the colors and a lovely design xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Ilonka.
    Steeds meer verslavingen

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk hoor met die vlinders zo en mooi gekleurd het is moeilijk h
    zeggen ze om de Bestie,s kleuren maar ze zijn gaaf veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Ilonka!! En wat super mooi heb je hem ingekleurd!! Echt geweldig!! Toppie!!!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaja weer een prachtige kaart met hele mooie vlindertjes en een hele leuke digi
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, als je van kleuren houdt kun je er niet meer voorbij aan gaan...de Bestie´s! En ik moet zeggen dat jij er ook een prachtige kaart mee hebt gemaakt! Heel mooi gedaan!

    Groetjes en een fijn weekend!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig kaartje!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zo in die kleur paars!! Prachtig ingekleurd ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is je prima vergaan je eerste kaartje met een bestie digi.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hai
    wat een mooie kaart.
    nu zag ik ook dat je een poppenhuis hebt,ben daar ook even gaan kijken, prachtig.Ik heb ook een site
    http://poppenhuis.myds.me/blog/
    misschien kom je een keer langs.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer