Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 9 juli 2013

Twist Card Circle Fantasie

Goedemorgen, medefreubelaars, Wat een prachtige morgen is het vandaag.
De zon schijnt, dat wordt weer heerlijk genieten. Wat ik ga doen vandaag ??  Geen idee gewoon lekker genieten van het mooie weer. Het is hier al aardig warm. Dus tijd om even de beentjes te gaan strekken. De wandelschoenen aan te trekken om de markt hier over te gaan. Allereerst wil ik jullie mijn Twist Card Circle Fantasie kaart  laten zien.
Het patroon is van de Cards etc Shop








Ladiesss geniet allemaal van mooie weer.
Leuk dat jullie langskwamen. Tot de volgende keer.


11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Ilonka, super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart, met en prachtig design!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,mooi papier gebruikt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka,
    het is een prachtige kaart geworden. Leuk zo'n ander modelletje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw schitterend Ilonka, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woww Ilonka heel mooi.wat ook een leuk model.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wat is die superschattig en mooi, een toppertje weer!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ilonka, wat ziet dit er prachtig uit! Hele mooie kleuren en designs, alles zo prachtig op elkaar afgestemd! Echt geweldig!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card, Ilonka! That's a wonderful design and I like the colours you used! Thanks for visiting me! :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer