Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 22 juli 2013

STRAWBERRY,S

Hier is mijn inspiratie kaartje voor CREAMIEP
Ja eindelijk is de zomer begonnen. En als ik aan de zomer denk dan denk ik aan Strawberry,s. Ik heb het stempeltje van PENNY Black "Sweet day" gebruikt. Het papier past er mooi bij Pretty Papers Bloc "Spring Time". Jummie hier krijg je honger van LOL LOL :)))



Leuk dat je langskwam tot de volgende keer.


10 opmerkingen:

  1. Ja zomer is het zeker puf puf. En je kaartje is een schatje zeg!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke maar ook een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt! Echt heel mooi, en wat een super afbeelding heb je gebruikt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Ilonka!
    Heel zomers!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heerlijk leuk kaartje veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heerlijk zomers kaartje hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig die aardbeitjes :-)
    Leuk gemaakt hoor Ilonka!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer