Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 8 juli 2013

SKETCH # 1 CHEERFUL CHALLENGE BLOG

GOEDEMORGEN medefreubelaars, ja ja hier zijn we dan met een NIEUW CHALLENGE BLOGen onze eerste nieuwe SKETCH challenge......onze sponsor voor de eerste challenge is:





en ze sponsoren een 10 euro Cadeaubon voor de winnaar......is het niet geweldig.
Dit is onze eerste sketch, wat is de bedoeling.......je mag een kaart of project maken met onderstaande sketch, je mag zelf verzinnen wat je wilt maken zolang als je project maar duidelijk laat zien dat je de sketch gebruikt hebt.....dat is alles, simpel toch....dus kom maar op hoor ladies, lekker meedoen zou ik zeggen en we zijn uiteraard heel erg aagje wat voor moois jullie gaan maken.....


SKETCH #1



Dit is mijn inspiratie kaartje



Neem ook eens een kijkje bij mijn team maatjes.


Kitty
*Anja*
Margreet
Liesbeth
Marjoleine
 Epie
Engelchen
Ans
Jeanine
Gerda
Anja


Doen jullie allemaal mee !!


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

  1. Wauw je kaartje is werkelijk beeldschoon geworden! Ik vind hem keigaaf!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer