Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 3 juli 2013

MUFFIN


 Hallo  allemaal,

Vandaag is er een nieuwe challenge bij Whimsy. Maak een kaart met daarop ribbon & lace. (onderaan dit bericht staan de regels). Ik heb het leuke digi stempeltje gebruikt van Lia Stampz*NEW Muffin  Je kan hem hier in de shop vinden.


Scrapgroetjes, Ilonka

Wil je ook meedoen aan de challenge? De regels waaraan je wel even moet denken zijn:
- Niet meer dan 3 inzendingen per challenge
- Je hoeft geen Whimsy stempel te gebruiken maar het zou natuurlijk wel leuk zijn....
- Er is geen maximum aan challenges waaraan je met dezelfde kaart als de inzending mag meedoen
- Noem ons challenge blog en gebruik een linkje naar ons blog in je blogbericht bij je inzending



11 opmerkingen:

  1. lekker vrolijk kaartje Ilonka
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart, prachtige kleurtinten gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Ilonka

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww dit is een lust voor het oog, prachtige kleuren heb je gebruikt. Je kaartje is echt superrr...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een feestelijk kaartje Ilonka

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart , Ilonka prachtig stempeltje
    is dat , ook leuk ingekleurd echt een feessie.

    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben gauw volger geworden dan hoef ik hier niks van dat moois meer te missen,prachtige kaarten staan er op je blog.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje Ilonka.
    Echt geweldig.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am lovin' all the different ways I am seeing this image used. I just love the image . . . the mice are so CUTE!! Thanks for the inspiration!

    Kathy
    UpintheNightwithKat.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf kaartje Ilonka!!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer