Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 23 juli 2013

GRANDMA'S GARDEN 2

Hallo ladiess,

Hier is mijn wekelijke bijdrage van de Stamp Release Juli van WHIMSY.
Het stempeltje is van MCG Grandma's Garden 2  Jullie haar HIER vinden.


Dit is mijn inspiratie kaartje.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Ilonka, een echte bloementuin! Hier wordt een mens vrolijk van! Je vorige kaartje is ook erg lief met dat lieve meisje en de aardeien!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie rustige kaart Mooie kleuren ook.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig en vrolijk kaartje wordt je op slag happy van
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilonka, Wat een leuke kaart. Mooie bloemen. Heel leuk ingekleurd met mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Ilonka !!!!Super mooi.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superdesuper creatie heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor Ilonka!! Jij zit echt nooit stil he? ook al schitterend gemaakt!

    Liefs, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Ilonka!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer