Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 15 juli 2013

Geen inspiratie

Goedemiddag medefreubelaars,
Jullie het vast wel herkennen. Dat je geen inspiratie hebt om kaartjes te maken.
Nou ik hoop dat ik mn flow weer zo te pakken heb, maar het is ook niet errug hoor.
Want stil zitten dat doe ik niet. Velen van jullie weten dat ik een bezig bijtje ben.
En ik kwam deze week het patroon tegen van GRANDMA,S POTHOLDERS.
Ik ben gelijk mn voorraad kast ingedoken en heb er een wolletje uitgezocht.
Na een paar dagen met mn hoofd in de wolletjes gezeten te hebben is dit het resultaat.




Ben je een liefhebber van Haken en Breien neem dan een kijkje op


Gratis Patroon staat op mijn andere  BLOG

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer,



4 opmerkingen:

  1. Ziet er super uit Ilonka, ik doe het je niet na, als ik er al alleen naar kijk vallen de gaten er al in. En ach joh die inspiratie op kaartjesmaakgebied komt vanzelf wel weer terug.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien geen inspiratie voor een kaart maar wel voor deze prachtige potholder.

    Groetjes en haak ze,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een supermooi haakwerkje, en de inspiratie komt heus wel terug hoor, heb er ook weleens last van

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pannenlappen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer