Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 14 juli 2013

FLOPPY HATTED PIG

Is het geen leuk stempeltje, ik vind haar zo grappig. Dit is Floppy Hatted Pig van Crissy Armstrong.
Het kaartje heb ik gemaakt voor de Stamp Release Juli van Whimsy. Jullie haar HIER vinden


Dit is mijn inspiratie kaartje 



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met dat grappige varkentje! Haha, dat hoedje en die smile.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattie!!! heel grappig en weer een super kaartje hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappig, schattig kaartje.
    Die hoed doet het em!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke maar ook een beeldige kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje heb je gemaakt Ilonka, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig feestvarken heb je op je kaartje staan, leuk

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig wat een superleuke stempel!! Je kaartje is er zo leuk door geworden, echt helemaal super! En ik las dat je weer oma mag worden, van harte gefeliciteerd...zo fantastsch dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooh wat is ie leuk!!!! Super stempel:):):) Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fabulous paper background for fun image .Lovely card .
    cheers Shirley-Anne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer