Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 12 juni 2013

Vlaggetjes

Zondag wordt onze kleine Noah alweer drie jaar.






Wat gaat de tijd toch snel. Ik heb allemaal traktatie vlaggetjes gemaakt voor zijn peuterklasje. Samen met m,n dochter Linda hebben we 19 vlaggetjes gemaakt. Ze zijn vrij eenvoudig gemaakt. Linda wilde het rustig houden.
De letters van  ( Noah) zijn gemaakt met  Tim Holz Vintage Market van Sixxis.
Het patroon kun je hier vinden bij de Cards etc Shop







Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


13 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit, al die vlaggetjes. Mooi gemaakt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er leuk uit. Ik vind het een geweldig idee.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend idee is dit is weer eens iets anders dan een lolly alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee dat ziet er hartstikke leuk uit .
    Alvast gefeliciteerd
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan heb je dat
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er gaaf uit! Alvast van harte met je kleinzoon!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke idee en zo mooi gemaakt. Ziet er zo vrolijk uit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sie zijn echt geweldig geworden Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat superleuk Ilonka, ziet er helemaal gezellig uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezelligheid Ilonka, ziet er super uit.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn erg leuk Ilonka!
    Alvast een super fijne verjaardag met je kleinzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wat super leuk gedaan zeg daar zal noah wel heel blij mee zijn en alvast gefeliciteerd
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke vlaggetjes Ilonka....daar zullen de peutertjes wel heel blij mee geweest zijn....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer