Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 1 juni 2013

Vintage Heart


Digital Stamp Release: Juni Whimsy.

Het stempeltje is van Fardust images.  ( Vintage Heart)
Het Digi stempeltje kun je HIER vinden in de shop.




Wat heb ik gebruikt Digi Fardust image
Distress Ink  Tim Holz Brushed corduroy.
Memory Box Die Style Nr 98373 (Whimsical Flourish)

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Wauuwww wat een stoere vrouwenkaart die fairy is echt tof!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie toch weer mooie kaarten ik had even geen tijd om te bloggen maar ik zie het je kan echt geen dag missen veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een stoere kaart, dat heb je mooi gedaan...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Ilonka, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Ilonka deze is schitterend. Mooie kleuren, prachtig ingekleurd en knappe details.
    Fijn weekend nog

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldschone kaart Ilonka, prachtige kleur tinten gebruikt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart zeg, hele mooie kleuren heb je gebruikt, fijn weekend liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je kaart Ilonka, mooie klertjes en de stempel is ook prachtig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer