Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 21 juni 2013

Post card

Ondanks het warme weer van de afgelopen dagen ben ik aan de slag gegaan voor het Cards Und More Shop Blog.

De stempel heb ik voor mijn verjaardag gehad. En moest er mee aan de slag.
En lekker in de zoete kleur roze.

Dit is mijn inspiratie kaartje.....




Alle produkten zijn te verkrijgen bij de Card Und More Shop.

         

Leuk dat jullie langs kwam om te kijken tot de volgende keer.

     

13 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat mooi gedaan Ilonka, weer een kanp stukje werk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka

    Wat een super mooie easel kaart heb je gemaakt en een prachtige stempel is het ook .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart vooral met deze prachtige stempel
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Ilonka, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is helemaal geweldig. Wat ontzettend mooi gecombineerd allemaal!

    Gr antoinette
    http://antoinettecreacards,blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een hele mooie kaart Ilonka!! Top gemaakt!

    Lieve groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Ilonka!!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Ilonka! Al bloggend kwam ik op je nieuwe blog en aagje als ik ben was ik nu wel nieuwsgierig naar wie je was en vooral wat maak je voor mooie dingen! Nou, ik zie prachtige creaties voorbij komen en ga je volgen hoor!!
    Succes met je nieuwe blog, die ga ik ook volgen en proberen er aan mee te doen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooo wat een mooie!!!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer