Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 20 juni 2013

NIEUW CHALLENGE BLOG + DT CALL !!

Hall dames we hebben in blogland een nieuw Challenge Blog er bij.




"Cheerfull Sketches Challenge Blog"
We beginnen meteen met een Design Team Call !!
Is dit wat voor jou?? Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken, lees dan meteen even verder.


We zoeken nog 3 gezellige, leuke en creatieve dames.
Wat moet je doen, het is heel simpel:

Maak een Sketch met tenminste één DIE.
Dat mag van alles zijn. Joycrafts, Memory box. Marianne Design.



Wil je ook een poging wagen om bij ons DT team te komen? Het enige wat je hoeft te doen is een kaart maken met de sketch hierboven EN 1 DIE.....simpel toch....dus kom maar op hoor dames.....en als je je kaart komt showen kun je hem in de InLinkz plaatsen.....en oh ja jullie hebben tot 5 juli de tijd....

We zijn heel erg benieuwd naar jullie creaties.

Lieve groeten van Marjoleine, Jeanine Terry en Ilonka.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer