Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 11 juni 2013

Haken is hip

Ik ben niet alleen verslaafd aan scrappen maar ik ben ook gek op haken. Een tijdje geleden ben ik aan deze " Granny Square deken" begonnen. We zijn net weg geweest met onze sleurhut. Lekker een weekje naar de Belgische Ardennen. En wat is er niets fijner als je de hele dag gewandeld hebt om s'avonds lekker met de beentjes omhoog te gaan zitten haken. En ik heb de smaak te pakken  want inmiddels schijnt de zon hier weer volop. En is het een mooi werkje om in het zonnetje af te  maken.

Dit is het resultaat van een weekje s'avonds haken.





En dit is een errug leuk boek met allemaal leuke patronen. 


Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

8 opmerkingen:

  1. Oh wauw Ilonka wat ziet dit er supermooi uit, ik vind het prachtig, zo mooi, ik doe het je niet na.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeff... die is leuk zeg!!! neeeeeee.... ik ga t niet doen!!!! ( krijg wel de kriebels!) hihi:))

    wat een werk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Ilonka, super mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful work, Ilonka! I love to crochet too! My best work happens in front of the tv! lol...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is dit super ik kan wel haken maar daar heb ik geen fut voor ik vind het knap van je veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ziet dat er lekker vrolijk en zomers uit!
    En inderdaad een leuk werkje als je buiten zit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw !!! Wat wordt die gaaf. leuk met al die kleurtjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook besmet hoor en je dekentje ziet er wel al mooi uit hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer