Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 13 juni 2013

Gift tasje

Ik ben weer lekker aan de freubel geweest met het papier van Authentique van de Scrapcorner
Ik blijf het leuk vinden om gift tasjes te maken. Je kan er altijd wel iemand blij mee maken.
Er zit een gezichts verzorgingsetje in.
Altijd leuk om als opkikkertje weg te geven.
Mijn tasje is te bewonderen bij de Scrapcorner en bij Cards Und More Shop.

Dit is mijn inspiratie tasje






Wat heb ik gebruikt: Stanssjabloon Vintage Flourish bloemen van Joycrafts.
Craft Tacky Glue, en een schaartje.
De roze bloem kun je HIER  vinden in de Cards und More Shop.



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


15 opmerkingen:

  1. Tasje is inderdaad super om kado te doen echt heel mooi
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk tasje geworden,erg leuk om kado te doen.
    Vond de vlaggetjes ook erg leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig mooi Ilonka.
    Echt schitterend.
    Een heel leuk cadeautje om te geven,of om te krijgen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka

    Wauw dat ziet er zeker weer heel leuk uit .
    Prachtig gemaakt en leuk om kado te geven .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldschoon tasje, super bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk idee en prachtig uitgevoerd. ZO heb je een heel mooi, origineel cadeautje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi je cadeauverpakking Ilonka. daar kan je mee aankomen voor een verjaardag etc.

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zal het maar cadeau krijgen zo'n mooi tasje!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww De kleuren zijn prachtig zo bij elkaar! En het is een beeldschone creatie geworden zoals altijd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er leuk uit Ilonka en zeker leuk om te geven zo.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een schitterd Verpacking is dat geworden, lieve Ilonka! Je hebt een leuk blogspotje! Ik zou het tof vinden, dat je me ook bezoekt op mijn creatief blogje en mijn nieuw creatief, knustel Winkeltje "www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu" Dat shopje is in verschillende talen en tot einde Juni op alles een Openingsrabatte van 15%!! Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi tasje heb je gemaakt !!! Daar kan je echt weer iemand heel erg blij mee maken.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig tasje!!! Ja zo wordt een verpakking al een cadeautje op zichzelf:):):) Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer