Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 17 juni 2013

Flora Fairy


Digital Stamp Release: Week 3 Juni Whimsy.

 De digi Flora Fairy is van StampArt Design en kunnen jullie HIER vinden.


Dit is mijn inspiratie kaartje.





Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

 

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart weer Ilonka.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ilonka

    Een prachtige kaart heb je weer gemaakt .mooie kleur is het ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card with Kathryne's sweet image! I really like the cheerful yellow! Have a wonderful week, Ilonka!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty Ilonka! Love your colours with the beautiful butterflies and buttons. Gorgeous! xx Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje weer Ilonka, supermooi is die.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt Ilonka, en de digi ook zooooo mooi ingekleurd....

    Vandaag een grote verassing in de brievenbus...daar zat een schitterende kaart in...heel erg bedankt ervoor Ilonka...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw meis, wat heb je weer een toppertje gemaakt zeg!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer