Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 27 juni 2013

Fairy

 Ik had dit kaartje al een tijdje geleden gemaakt.
En kwam het tegen bij het rond snuffelen van m'n mappen.
 Dus tijd om hem hier te laten zien.


Het stempeltje: Fairy 1 (Birdie Brown)
Joycrafts Vlinders 6002-0027
Nestabilities Big Scallop Oval Large 32317 (S4-251)
Bedankt voor het langskomen tot de volgende keer.

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Ilonka. Lief dat elfje.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Ilonka...altijd gemakkelijk als je wat in de voorraadmap heb zitten....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super hoe je allerlei kleuren weet te combineren. Heerlijke vrolijke kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Ilonka, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart. Leuk dat je ons hier toch nog even van hebt laten genieten.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een heel lief en leuk kaartje Ilonka! Ja, wie wat bewaart die heeft wat...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Ilonka leuke kaart heb je gemaakt! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer