Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 15 juni 2013

Dienblad + Kandelaar.


De Cards etc Shop euro blog patronen staan weer online.
Ze zijn HIER te vinden.
Dames er is ook een leuke spaar aktie bij de Cards Etc Shop zie HIER.
Ik heb het allemaal rustig gehouden, want ik vond het papier al aardig druk.

Dit s mijn inspiratie voorbeeld.





Wat heb ik gebruikt:
Patroon Cards etc Shop.
Distress Ink Tim Holz ( Brushed corduroy)
Tim Holz bloemen (ijzer)
Joy Crafts mal hart.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



11 opmerkingen:

  1. Dit is toch werkelijk een kunstwerkje Ilonka wat is dit ontzettend mooil=

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Ilonka.

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties Ilonka!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPERCALIFRAGILISTICEXPIALIDOCIOUS!!!

    Wat een gaaf ontwerp!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super moooi!!!
    Ik wilde hem bestellen, maar krijg steeds een foutmelding, dus probeer het een andere keer nog wel.
    echt een super gaaf ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig gemaakt. ik vind het een toppertjes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhh wat schattig en mooi. Ik krijg alleen steeds een foutmelding helaas, ik zou ze graag voor de juffen op school maken, dus maar hopen dat de link het snel weer doet haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh wowww Ilonka,wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Bedankt voor de mooie kaart,ben er heel blij mee..

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige set is dat geworden SUPER.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie geworden Ilonka!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer