Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 8 juni 2013

Cool Cat Live Saver




Digital Stamp Release: Juni Whimsy.
Het stempeltje is  van Cool Cat Live Saver ( Crissy Diggi's) 
En neem eens een kijkje op het Whimsy Challenge Blog

Dit is mijn inspiratie kaartje.



Mijn tweede inspiratie kaartje...


Leuk dat je langskwam om te kijken. tot de volgende keer.


9 opmerkingen:

  1. Het geheel past ook weer super bijelkaar en waar haal je altijd toch weer die inspiratie vandaan!! Top hoe jij altijd je kaarten maakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Ilonka wat een super leuke kaart,en wat een geinige digi
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh die kat....die heeft die zwemband wel nodig hahah!! Wat een geweldig leuke stempel, net als je kaart. Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf, de kat met een zwemband, je kaart vind ik super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als dit niet Cool is dat weet ik het ook niet!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha een geweldig leuke kaart zeg, prachtig !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart !!!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer