Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zondag 23 juni 2013

"Cheerful Sketches Challenge Blog"

Wat een geweldige kaartjes zijn er voor de DT Call geplaatst. En allemaal zo mooi.
We zijn dr in onze nopjes mee hoor dames. Superleuk !!
Wil je ook een kans wagen voor een DT plek in ons gezellige team kom dan langs en maak een kaartje met de sketch die je kunt vinden op het




                                                


De DT CAll !! Loopt tot 5 Juli....

Doen jullie mee !!

We kijken uit naar jullie creaties.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer