Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 22 juni 2013

Baby bears butterfly


Digital Stamp Release: Week 4 Juni Whimsy.

De digi Baby bears butterfly is van Stamp Art Design. Ik vind dit stempeltje zo lief. 
Je kunt er alle kanten mee op. Ik heb er een baby kaartje van gemaakt.
 HIER  kun je Baby bears butterfly vinden.

Dit is mijn inspiratie kaartje...



Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.

 

13 opmerkingen:

  1. Wat een lief babykaartje Ilonka.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschoon baby kaartje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje...

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een superschattig kaartje Ilonka, zo lief en prachtig in dat blauw/wit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable Ilonka. I love the Baby Bear for a baby card. Great idea. Beautiful card. The extra flowers and butterflies are very pretty. xx Kathryne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief babykaartje Ilonka....leuke accentjes erop gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een cute babykaartje en bij deze nog van harte met de start van je nieuwe challenge blog!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje en dan die kleurencombi. Helemaal mooi. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lief kaartje Ilonka!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje zeg, hele lieve kleurtjes en het stempeltje is een lieverdje liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pretty card Ilonka and that's some nice shading on the little bear.

      Verwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer