Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 24 juni 2013

Autum Marci

Zo ben ik lekker aan de freubel geweest om weer een inspiratie kaartje voor Creamiep te maken.
Wat zijn ze toch leuk de La la land stempels. Autumn Marci kun je HIER vinden.
Ik heb haar op DCP Papier gestempeld met Archival Ink. 
Voor het inkleuren heb ik mijn Derwent poltoden gebruikt.
Ik heb op het kaartje geen tekststempel gebruikt. 
Want nu kan ik hem voor allerlei doeleinden gebruiken.




Ik hoop dat jullie van mijn kaartje inspiratie krijgen.  
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


12 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart met een prachtig plaatje
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieffie, heb je weer mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je wel heel mooi weer gedaan Ilonka, wat een superlief kaartje! Mooie kleurtjes, leuk en lief La La meisje, een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ilonka

    Een prachtige kaart heb je weer gemaakt .
    mooi gekleurd en prachtig papier gebruikt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Ilonka, leuke stempel
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een heel lief kaartje van gemaakt! Mooie prachtige kleuren en een gaaf afbeelding.

    gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje Ilonka, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Ilonka!!!
    Ja ik laat ook tegelmatig het tekststempel weg, wel zo handig:):):) Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer