Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 5 juni 2013

ADFAS CHALLENGE # 13



Er staat weer een nieuwe challenge online bij a Die for a Sketch.
De sponsor van het prijsje is dit keer...


Wat heb ik gebruikt:

Digi stempel Bugaboo: Word Art Friends  Umbrella
Marianne design Creatables Stencil Anja's Vintage Decoration Lr 0270
Marianne Design Creatables Stencil swirl leave 1 Cr 1243
Joy Crafts Vintage Flourish two flowers 6003-0024

Leuk dat je langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


13 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Ilonka en mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje mooi papier gebruikt.
    Groetjes JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super modern kaartje met al deze papiertjes!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi kaartje Ilonka.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is schitterend Ilonka, wat een mooie kleurencombi ook, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Ilonka !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje Ilonka, prachtige kleurencombi!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouww , dat is een super mooie kaart , en ook een mooie sketch.
    schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your card! I love the DP with the image and topped off with the die, great way to showcase the stamped image. Lovely dies and ribbon, great card Ilonka!!
    Hugs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer