Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 16 mei 2013

Whimsy Stamp Digital Team


Joehoe !!!! Wat een superleuk nieuws kreeg ik gisteravond. Ik ben vanaf vandaag DT member bij Whimsy Digital Stamp Team. Ik zal jullie vanaf 1 Juni elke week een kaartje laten zien.
De nieuwste digitale  stempels waarmee ik ga werken zijn te verkijgen in de Whimsy Webshop
Jullie kunnen ook meedoen met de maandlijkse Challenge Blog
Wat heb ik er zin in om met zoveel getalenteerde Designers in een team te mogen zitten.
Ik kan niet wachten om mijn eerste kaartje te laten zien.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

 

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ilonka, ik vind het heel erg leuk voor je.
    Veel plezier en succes en ik ben nieuwsgierig waar je mee gaat komen.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww super joh! van harte gefeliciteerd en kom maar op met die mooie creaties!


    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super gaaf!! Van harte gefeliciteerd!!
    Ben benieuwd naar je creaties hoor!

    Liefs, Jeanine xx

    Http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat super voor je Ilonka, gefeliciteerd. Succes met het desingmemberschap.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welcome to our Whimsy design team! So glad you joined us. I love your blog! Hugs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer