Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 4 mei 2013

Vintage label

Hallo allemaal,

Hier show ik mijn eerste DT opdracht voor Cards Und More BlogShop
Ik vind het een eer om mijn creaties bij Cards Und More Blogshop te laten zien
Ik heb deze Vintage label gemaakt.
Neem er snel een kijkje. Ze hebben net allemaal  hun nieuwe produkten geplaatst..







Wat heb ik gebruikt:


Distress Ink Pad van Tim Holtz






Ik hoop dat jullie inspiratie krijgen van mijn creatie. Leuk dat je langskwam om te kijken.
Tot de volgende keer.



17 opmerkingen:

  1. Ilonka wat heb je een prachtige kaart gemaakt. En wat fijn dat je zo duidelijk onder laat zien wat je hebt gebruikt dat vind ik toch fijner als alleen maar nummertjes of namen nu kan ik goed zien hoe het er uit ziet in verpakking.
    TOP groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Ilonka,
    your first work for Cards und More is really wonderful,i like it.I'm looking forward to more projects.
    Many hugs and greetings
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi .
    Wauw wat super mooi gemaakt weer.
    Zo veel leuks weer op te zien .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw Ilonka wat een schitterende vintagelabel heb je gemaakt, ik vind het weer een beauty, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooie Label Ilonka.
    Echt schitterend.
    Heb verder een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful creation Ilonka, it really is gorgeous! I like the colours you've used and the overall vintage look is beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie Ilonka en proficiat met je DT plekkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi vintage label Ilonka...leuke accentjes erop gemaakt...prachtig geheel!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dear Ilonka,
    your Label is awesome. Really love the vintage style and the Die's you've used. :)
    Have a lovely weekend!

    Big Hugs, Dunja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige tag. Heerlijk vintage en prachtig opgebouwd.

    groetjes en fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ilonka
    Deine karte ist traumhaft schön. Ich freu mich schon auf weitere werke von dir.
    Liebe Grüße Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Ilonka, oh I LOVE this card!!! The shape, dies, embellishments and the colors!!! LOVELY :-)
    ~Steff~

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow wat is dit supergaaf meis, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is werkelijk schitterend Ilonka!!!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer