Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 16 mei 2013

Note box + Organizers




Deze set Notebox + Organizers zijn de nieuwe euroblog patronen van de
 Cards etc Shop Euro Blog
De notebox is erg handig. En er zitten echte tabladen in. 
Een handige box voor je notebook en je pennen.
Dit zijn mijn voorbeelden voor de Shop....

Wat heb ik gebruikt:

Tim Holz Ink Vintage Photo
Stickels glitter glue.
Design papier Graphic 45 Olde Curiosily Collection.


 



Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


13 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, dit is voor mij een topper, ik vind je creatie zo mooi
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn gaaf geworden heel mooi gemaakt Ilonka.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilonka, bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog;)
    Ik was gelijk nieuwsgierig naar jou blog, enne.....geweldig!!!, je maakt echt prachtige creaties!!
    Kom zeker vaker bij je langs,
    gezellige avond,
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig trio met opbergbakjes Ilonka....de een nog mooier dan de andere....super mooie creaties....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend Ilonka.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig trio staat te blinken op je buro natuurlijk
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er erg gezellig uit Ilonka.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super trio!!! Mooi en heel leuk voor vaderdag!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en PRACHTIG set.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ilonka
    dit heb je ook weer leuk gedaan.
    mooi in kleur.
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer