Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 14 mei 2013

Nieuwe patronen en een leuke digi kaart

Hallo dames,
Ik heb voor de kaarten en label club deze kaartjes gemaakt. 
De patronen en digi zijn er aan te vragen.

Het Digi stampeltje van dit kaartje is gesponsord door Stamp Art Design !!



Dit kaartje heb ik wederom gemaakt met een stempeltje Tullip Umbrella Stamp Art Design !!



Met een label kaart



En als laatste nog een tag / label


 Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer,



11 opmerkingen:

  1. Wat schitterend allemaal weer Ilonka, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja je hebt weer schitterende kaartjes en tags gemaakt weer knap gedaan hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten Ilonka
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful cards and tags, Ilonka. Love the pretty colours and layouts. It's a pleasure to sponsor for you. xx Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo Ilonka jij zit ook niet stil he! \Wat heb je toch weer veel mooie dingen gemaakt, en de beren stempel............... zo mooi

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten, stuk voor stuk prachtig!

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk mijn ogen uit!!! wat ben jjij uit de band gesprongen zeg!! Onwijs mooi gemaakt stuk voor stuk! Top

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit schitterend gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaartje heb je gemaakt Ilonka....stuk voor stuk toppertjes....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi!! En ik heb er veel plezier in gehad om ze ook voor je te maken!!

    Liefs, jeanine
    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer