Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 21 mei 2013

MELK PAKJES + HOUDER





Dit keer heb ik voor de CARDS UND MORE SHOP DESIGN TEAM deze melkpakjes + houder gemaakt. Omdat het gauw vaderdag heb ik ze al voor mijn schoonvader gemaakt.
Mijn schoonvader is gek op zoute drop. De 4 melkpakjes zijn goed gevuld. Ik zal hem er een groot plezier meedoen. Het patroon kun je hier bestellen. Bij de CARDS ETC SHOP

Het design papier is van  Graphic 45 Olde Curiosily Collection.
Alle verdere produkten kun  je hier vinden HIER

Spellbinders Die D-Lites S3-206 Love Locket.
Joy Crafts Stanzschablone-Alpha's& Number ABC 6002-0141.
Joy Crafts Stanzschablone-Floral Flourish Flower 5.
Noor Design Cutting & Embossing Schablone Label & Tags 2.
Noor Design Cutting & Embossing Schablone Mittiere Franzozisch.
Craft Scissors with soft grip
Crafts Tacky Glue.
3D Foamtape.




Craft Tacky Glue, 60 ml, Super klebender Bastelkleber mit extra Joy!Crafts Stanzschablone-Alphas&Number ABC 6002-0140Cutting & Embossing Schablone NOOR Design - Mittlere Französisch

Joy!Crafts Stanzschablone-Floral Flourishes-Flower 1 6002-01566.5 INCH ART & CRAFT SCISSORS WITH SOFT GRIP (NON-STICK)3D Foamtape - 2 m Rolle, 1 mm dick
                                                                              

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.



9 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Ilonka, super mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Ilonka, en je hebt er een goede bestemming voor dus dat zit goed!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi cadeautje voor je schoonvader wat een leuke creatie Ilonka...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat prachtig weer zeg knap gedaan en ozo lekker met drop mmmmmmmmmm
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo ontzettend mooi Ilonka!! Zo super!!

    Liefs, Jeanine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer helemaal super uit Ilonka, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende creatie ik vind hem prachtig!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Dear, oh wow your creation is adorable, i love it, the perfect vintage look is amazing Ilonka,

    biggest hugs
    Dunja xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer