Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

dinsdag 28 mei 2013

Lulu


Digital Stamp Release: Mei Whimsy.

M


Dit is Lulu !! Ik heb dit DT kaartje gemaakt voor Whimsy
Het stempeltje is van Stamp Art Design
Het design papier is van Avec. Gekocht bij "Boekenvoordeel winkel"
De tekst stempels zijn  wederom van Whimsy  ZIE HIER.
De vlinder is van Joycrafts Mal Vlinder 6003-0023

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


13 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart Ilonka en zo mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt Ilonka!
    Groetjes, Jeanine
    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty card, Ilonka! Kathryne's images are always so much fun to colour! Beautiful butterfly too!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Ilonka, en wat is dit toch weer een leuk afdrukje...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooi kaartje Ilonka, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wederom een prachtig kaartje Ilonka!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje, en wat een leuk afdrukje! Mooi, hoe je met de kleuren heb gespeelt en verschillende soorten designpapier.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful, Ilonka! So very pretty. Your papers, flowers and butterfly are fabulous. Lulu looks so lovely the way you have made your card. Love the colour choices too! xx Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt .
    Het is ook een erg leuk stempeltje en mooi gekleurd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer