Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 1 mei 2013

Leuk nieuws !!!

Hallo allemaal.

Ik heb een superleuk nieuwtje. Vanaf vandaag ben ik Designer bij Cards Und More Shop Blog.


En wat vind ik het een eer om mijn creaties op het blog te laten zien.
Kijk ook eens bij mijn DT Teamies..... ze maken zulke mooie creaties.


Ik heb er reuze in en  al druk bezig met m,n opdracht. 
Wordt vervolgt....

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




8 opmerkingen:

  1. WAt super leuk voor je Ilonka, van harte gefeliciteerd.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey wat gaaf meis, hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe job, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woohoo!! Congratulations to you, Ilonka! When did you change your blog design? It's so pretty!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am so happy you've joined our Team Ilonka. Very Welcome again :)
    Look forward to work with you :)

    Biggest of Hugs
    Dunja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouwwwwwwwwwwww , dat is even geweldig nieuws
    GEFELICITEERD , en heel veel plezier bij de club

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superrrrrrrrr!!! Hartstikke leuk!!! Van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk voor je Ilonka, gefeliciteerd en geniet van je DT-schap, toppie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel leuk voor je en gefeliciteerd he en geniet er van dan zullen wij genieten van de mooie creaties
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer