Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 13 mei 2013

Layout

Hallo allemaal,

Hier weer een layout gemaakt voor de SCRAPCORNER



 Met het prachtige papier van :
Authenique Grace Humble GRA003
Grace Beauty GRA002
De bloemen zijn van:  Paper Flowers 3,5 cm Sky Blue SB820
Ik hoop dat jullie hier inspiratie van krijgen.
Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.







8 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart Ilonka
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww dit is toch weer helemaal genieten van een prachtige creaties met hele mooie combinatie van kleurtjes!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weer in blogland te vertoeven wat heb ik een leuke dingen gemist kom gauw terug groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt weer Ilonka, ziet er supermooi uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Ilonka!! Liefs, Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer