Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

woensdag 22 mei 2013

Just married

 

Ik heb nog een kaartje gemaakt voor  a Die for a Sketch
Omdat ADFAS haar 1e verjaardag.......
viert verloot ik deze kaart onder diegene die hier onder een reactie achterlaat.


Wat heb ik gebruikt.
Nestabilities Grand Standerd Circles 32855 LF - 114
Joy Craft Stans Hart 6002 - 0078
Marianne Design Creatable Hart Lr 0159
Digi Stamp Milk Coffee   Just Married Couple at Wedding Car.

Leuk dat j langskwam om te kijken. Tot de volgende keer.


17 opmerkingen:

  1. ik doe niet mee met de verloting hoor ;-) maar ik wilde je wel zeggen dat ik het een super leuk kaartje vind en vooral die hartjes die eruit piepen.

    groetjes marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke maar ook prachtige kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart weer Ilonka.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, en wat een leuke mallen heb je gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart gemaakt aan de hand van de schets, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ilonka,
    Ben net volger van je blog geworden. Wat een leuke dingen maak je.
    Dit kaartje is ook helemaal top.
    Ik zag dat je gereageerd hebt op mijn kaartje. Dank je, leuk!
    Groetjes Hilda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ilonka, wat een supermooie kleuren heb je gebruikt voor deze kaart! Heel mooi dat het overal in terugkomt...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje Ilonka...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Ilonka, ik vind hem weer heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ilonka
    Sorry ik zit nog steeds niet lekker in mijn ritme maar komt wel hoop ik.Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt wat mis je dan een mooie kaarten, veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HOi Hoi

    Wat een prachtige kaart .mooie stanseb heb je ook gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart ILonka. Heel erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh wat een super kaartje heb je gemaakt. De kleurtjes zijn heel lief en je afbeelding toppie! Kortom een prachtig geheel.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Good afternoon. Hopped over from A Die for a sketch http://adieforasketch.blogspot.de/2013/05/challenge-12-birthday-celebration-and.html

    Beautiful card :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer