Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 25 mei 2013

Glamour Girl


Digital Stamp Release: Mei Whimsy.



Vandaag weer een nieuw kaart gemaakt voor Whimsy.
Er staan weer prachtige Mei release stempels online.. zo ook Glamour Girl..
 Het stempeltje is van Marika Collins Collection
Het papier is van Avec. De tekst stempel kun je HIER vinden.
De  Craftable vierkant  Cr1203 is van Marianne Design.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


14 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaart weer. Mooie kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sweetie,
    your card is very cute, i like the colorcombo.
    Have a wonderful weekend

    Hugs, Dunja xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer Ilonka, ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone kaart Ilonka
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart heb je gemaakt, mooi van kleur ook.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja een schitterend kaartje weer knap gedaan hoor
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt !!!! Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie vrolijke kaart! Ook een leuke 'diva' digi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart heb je gemaakt, mooi van kleur ook en prachtig ingekleurd!

    GR Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card and she's a cutie patootie of an image! I really like the colours you've chosen as well.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief en leuk kaartje en werkelijk een hele leuke stempel groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the colors and the image is sexy :-)
    Hugs, Steff

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer