Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 13 mei 2013

Gift Tasje

Ik ben weer lekker aan de freubel geweest met het papier van Authentique.
Ik blijf het leuk vinden om gift tasjes te maken. Ik heb er dit keer een verzorgings setje ingedaan.
Altijd weer leuk om als opkikkertje te weg te geven.

Mijn tasje is te bewonderen op het blog van de Scrapcorner en Cards Und more..







Wat heb ik gebruikt: 
Stans  Vintage Flourish Bloemen van Joycrafts.
Craft Tacky Glue, een schaartje. 
De grote bloem kun je krijgen HIER in de Cards Und More Shop.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer