Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

maandag 27 mei 2013

Pregnant gift box


Ik ben weer aan de freubel geweest voor Creamiep. Dit keer is het een gift box.
Ik heb daarvoor het prachtige stempeltje van Whimsy Crissy Pregnant gebruikt.

Er zitten twee kleine baby sokjes in de giftbox. Altijd weer leuk om weg te geven.
Het patroon is HIER aan te vragen...

Dit is mijn voorbeeld:



   Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.


10 opmerkingen:

  1. Het is weer een heel schattig kaartje veel lies Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk aandenken voor iemand die in verwachting is ... mooie malletjes !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en wat leuk gedaan voor iemand die zwanger is om een giftbox te geven
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende creatie Ilonka!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so cute and such a good idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk doosje.
    erg leuk gemaakt

    groet,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Ilonka. Helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer