Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 30 mei 2013

Gardening



Digital Stamp Release: WEEK 4 Mei  Whimsy
Mijn inspiratie kaart....



Hier mijn wekelijkse kaart voor WHIMSY. Het stempeltje is van Lia Stamps en kun je HIER vinden.
Al heb ik geen groene vingers het stempeltje nodigt je wel uit om de bloemetjes water te geven.
Het papier is van Avec. Bij de boekenvoordeel winkel hebben zoveel leuke papier blokjes.
Je kunt er ook bloemen, lint en droppearls krijgen. Zeker een aanrader om er eens te gaan kijken.

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

13 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaart Ilonka!

    Groetjes, Jeanine
    http://nientjes-hobbyhoekje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww weer een super creatie om van te genieten! Prachtig gemaakt en zo in een passende kleur met de afbeelding! top.... en bedankt voor de inspiratie!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke maar ook mooie kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie inspiratiekaart Ilonka, leuk en mooi ingekleurd afdrukje ook, al hoeft ze hier geen water aan de plantjes te komen geven....die zijn nat genoeg...hahaha.

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilonka

    super leuk kaartje is het weer en dat water geven is ook hier niet nodig ha ha .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje weer Ilonka, hij is heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty, Ilonka! I love LiaStampz!...Nancy :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met een super vrolijk plaatje !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super lief kaartje weer
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kaartje Ilonka.
    Echt super lief.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer