Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

vrijdag 24 mei 2013

Francine


Digital Stamp Release: May



Ik kan het nog steeds niet geloven maar hier is mijn eerste creatie voor Whimsy.
De nieuwe Mei release stempels staan online.
Het stempeltje is van Marika Collins.  Je kunt Francine HIER in de webshop vinden.
Het papier is van Avec.  Ik heb een Snijmal gebruikt van Joy Crafts Frame Rechthoek 6002-0146

Leuk dat je langskwam om te kijken tot de volgende keer.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is het geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty Ilonka! Especially love your colours. Welcome to Whimsy! Congrats! It's nice to have you join us. xx Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart en wat heb je een prachtige mal gebruikt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat is je eerste kaartje als designmember super geworden Ilonka, ik vind hem prachtig, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Ilonka...hle leuke stans en ook de kleurtjes zijn TOP!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje Ilonka...proficiat met je nieuwe DT-schap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Ilonka.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Ilonka.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ilonka,
    dit is weer een heel mooi kaartje. Leuk dat papier...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is echt een super kaartje toppie
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke digi en je kaart is helemaal mooi!!Ik wens je een heel fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer